istanbul escort - beylikdüzü escort
Cum evaluezi o solutie CRM
Cum functioneaza un CRM?
Trenduri CRM
CRM-ul te poate ajuta sa vinzi mai mult, sa contactezi mai multi clienti, si sa fii mai productiv.
O solutie CRM iti ofera mult mai mult decat o baza centralizata cu toate contactele si informatiile de care aveti nevoie ca echipa.In CRM poti gestiona intregul proces de vanzari (si postvanzari), care de obicei incepe cu lead-uri (prospecti) de calitate, ce pot fi automat alocate celor mai potriviti reprezentanti de vanzari in functie de criteriul geografic, specializare, etc.

crm1

Cand un lead (prospect) este calificat pentru vanzare, acesta poate fi convertit in oportunitate de vanzari.

Oportunitatea este locul in care oricine din echipa de vanzari poate urmari si gestiona pasii procesului de vanzari. Poate actualiza suma estimata, data inchiderii, stadiul, jurnalul interactiunilor (mail-uri, telefoane, oferte, intalniri, pasii urmatori).

Daca trebuie sa pregatesti o prezentare sau o demonstratie poti accesa ultimele materiale de vanzari si marketing din libraria de documente – o colectie centralizata a celor mai bune materiale de prezentare ce poate fi accesata de catre toti membrii echipei.

Pe masura ce inaintezi in procesul de vanzari poti configura si trimite o oferta, poti completa produse, preturi si discount-uri.

In timpul negocierii, oamenii de vanzari pot primi rapid aprobari pentru discount-uri. Trebuie doar sa trimita o cerere ce poate fi aprobata imediat de catre managerul de vanzari (chiar si de pe dispozitivul mobil).

Pot fi gestionate astfel oportunitatile intregii echipe de vanzari oferind o imaginea in timp real asupra pipeline-ului companiei sau asupra altor indicatori cheie privind activitatea de vanzari.

In esenta, CRM-ul functioneaza prin colectarea informatiilor despre prospecti si clienti.

Analizand informatiile colectate pe parcursul procesului de vanzari, intelegi comportamentul clientilor si cerintele pietei. In baza cerintelor identificate, ajustezi campaniile de marketing pentru cresterea vanzarilor.

De asemenea CRM –ul este folosit si pentru cresterea eficientei activitatilor de suport (sau service) si asistenta clienti si pentru imbunatatirea satisfactiei clientilor.

In orice afacere un flux complet in CRM presupune: 1. Marketing, 2. Gestiune proces vanzari, 3. Pregatire livrari, 4. Asigurare Suport

 

Pasii urmatori



Testeaza gratuit 30 de zile


Vrei sa vezi cum functioneaza?





Vrei sa afli mai multe?


Solicita un expert CRM





Esti deja convins?


Solicita oferta noastra de CRM


Ce este un CRM?

Cu un sistem CRM, echipa de vanzari are suportul necesar sa vanda mai mult, sa contacteze mai multi clienti, sa fie mai productiva.

citeste mai mult