nokta vuruşlu yazıcılar - notebook ram - gaming notebook - araç içi kamera
Ce este un CRM?
7 motive pentru a avea un CRM
Cum alegi CRM-ul potrivit?
Solutii CRM

Ce este un CRM?

Stim cu totii ca uneori e nevoie de luni, poate chiar de ani pentru a castiga si fideliza un client nou si doar de cateva secunde pentru a-l pierde. Pentru a preveni acest lucru neplacut s-a inventat un sistem simplu si imbatabil: CRM –  Customer Relationship Management, un termen tot mai des utilizat si pe piata din Romania in ultimii ani.

Ce este CRM? O strategie, un sistem informatic sau combinatia castigatoare dintre cele doua? O necesitate in orice companie sau un “lux”?

strategie
CRM este in primul rand o strategie de business care include tehnici si metode de a atrage si de a fideliza clientii. Daca vreti tine de CUM: cum abordezi clientii, cum ii califici, cum inchizi vanzarea, cum fidelizezi clientii.

 

software
Ca software, CRM-ul este un sistem informatic usor de utilizat, in timp real, care permite colectarea informatiilor despre clienti / prospecti intr-o baza de date centralizata, informatiile fiind organizate in jurul clientului.

 

Unul din cele mai importante aspecte: aveti dosarul complet al clientului

Slide-CRM v1

Tot ce tine de relatia cu clientii (actuali si potentiali) trebuie inregistrat si trebuie sa poata fi urmarit.

Un client interactioneaza cu o organizatie la momente diferite de timp, pe mai multe nivele, canale (mail, telefon, intalniri directe, Internet, aplicatii chat) si cu mai multe departamente (sales, marketing, customer service).

CRM-ul ca software, integreaza toate aceste informatii despre clienti intr-o singura baza de date. Iti ofera informatii in timp real, la un click distanta.

Informatia este cel mai important “asset” intr-o companie. Avand o baza de date centralizata si un mediu de lucru integrat, poti fi mai productiv, lucra eficient in echipa, identifica comportamente, imbunatati procesul de vanzari, etc

Cele mai bune 7 motive pentru a avea un CRM

Motivele implementarii si utilizarii unui CRM pot fi simple sau complexe, in functie de firma, de domeniul de activitate, de cat de mare e echipa de vanzari. De exemplu, poate fi folosit pentru:

  • a nu mai pierde oportunitati;
  • fidelizarea clientilor;
  • structurarea procesului de vanzari;
  • cresterea productivitatii;
  • a intelege de ce te refuza clientii;
  • un control si o raportare in timp real;
  • a identifica profilele prospectilor si a vedea
    ce abordare da rezultate, etc;

Am identificat 7 motive ca fiind cele mai importante, impartite in 3 categorii: cresterea vanzarilor, cresterea productivitatii si cresterea predictibilitatii.

CRESTEREA VANZARILOR


Motiv 1. Iti cresti rapid numarul de clienti
Tii legatura cu fiecare potential client in mod personalizat si eficient. Cresti numarul de clienti si prospecti contactati zilnic, printr-o planificare si organizare mult mai buna a timpului oamenilor de vanzari si a relatiei cu clientul. Nu mai pierzi oportunitati. Nu mai ai clienti neglijati.

Motiv 2. Comunici mai eficient cu fiecare client
Iti segmentezi baza de clienti potentiali dupa criteriile tale si iti construiesti mai usor o relatie cu acestia, conform nevoilor acestora. Realizezi o targetare mai buna a clientilor si in consecinta ai o rata de raspuns si conversie mai buna. Campaniile de marketing sunt mai eficiente.

Motiv 3. Iti fidelizezi clientii
Un client multumit de eficienta si atentia echipei tale va ramane cu tine si te va recomanda si altora.
In plus, ii poti vinde si alte servicii mult mai usor.

descopera-cele-7-motive-pentru-a-avea-un-crm-(1)_03
Descopera Demo
CRESTEREA PRODUCTIVITATII

productivitate

descopera-cele-7-motive-pentru-a-avea-un-crm-(1)_07


Motiv 4. Ai totul intr-un singur loc
Ai toate datele de contact si tot istoricul relatiei cu clientii (email-uri, intalniri, telefoane, oferte, contracte) intr-un singur loc, la un click distanta.  Informatia nu mai este dispersata in diverse locuri: pe calculatoarele individuale ale oamenilor de vanzari, in excel-uri individuale, mail-uri, foldere pentru oferte. Ai acces rapid la informatii, o perspectiva de 360 grade asupra clientilor si o mai buna vizibilitate si comunicare intre departamente. Lucrezi mult mai eficient in echipa.

Motiv 5. Economisesti timp si bani
In medie, un om de vanzari petrece doar 22% din timpul sau fata in fata cu clientii, restul de 78% fiind irosit cu activitati administrative si organizatorice (cautare informatii on line, in documente si excel-uri, intocmire rapoarte, sedinte, intocmire oferte, etc).
Cu un sistem CRM  poti automatiza si standardiza fluxurile de lucru si informatiile. Elimini activitatile neproductive, non vanzari si cresti productivitatea.

CRESTEREA PREDICTIBILITATII


Motiv 6. Masori usor eficienta echipei
Ai rapoarte clare pentru a vedea in timp real eficienta echipei tale de marketing, vanzari, customer service si a corecta eventualele rezultate slabe in timp util.

Motiv 7. Esti proactiv. Gandesti strategic
Analizand informatiile colectate pe parcursul procesului de vanzari intelegi mai bine cerintele pietei, comportamentul si preferintele clientilor. Monitorizezi activ concurenta. Identifici noi oportunitati de afaceri.

descopera-cele-7-motive-pentru-a-avea-un-crm-(1)_07

pipeline

CUM ALEGI SOLUTIA TA CRM IN 3 PASI


PASUL 1 – ANALIZEAZA
Ai decis ca ai nevoie de o schimbare. Defineste-ti cu atentie cerintele si asteptarile. Analizeaza in detaliu activitatea de vanzari si procesele de afaceri ale companiei tale sau ne poti contacta pe noi pentru o analiza obiectiva si precisa.
Nu uita sa-ti fixezi un termen limita si un buget pentru proiectul tau.

Cum-alegi-CRM-in-3-pasi_06

PASUL 2 – TESTEAZA
Poti alege doar acele functionalitati de care ai nevoie, potrivite domeniului si activitatii tale.
Iata aici o prezentare cu cateva aspecte si functionalitati pe care sa le luati in considerare.
Poti vedea exact cum functioneaza o solutie CRM asistand confortabil la webinariile noastre on line.

Cum-alegi-CRM-in-3-pasi_08

PASUL 3 – DECIDE
Termenul limita se apropie si trebuie sa iei o decizie. Alege cu atentie furnizorul, el trebuie sa-ti ofere suportul de care echipa ta are absoluta nevoie.
Pregateste-ti din timp echipa. CRM-ul nu este un software la cheie, ci o strategie pe termen lung si, ca orice strategie, nu poate fi eficienta fara implicarea activa a oamenilor.

Cum-alegi-CRM-in-3-pasi_10





Nume *

Telefon *

Email *

Website

Mesaj

Pasii urmatori



Testeaza gratuit 30 de zile


Vrei sa vezi cum functioneaza?





Vrei sa afli mai multe?


Solicita un expert CRM





Esti deja convins?


Solicita oferta noastra de CRM


Ce este un CRM?

Cu un sistem CRM, echipa de vanzari are suportul necesar sa vanda mai mult, sa contacteze mai multi clienti, sa fie mai productiva.

citeste mai mult