escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep
Cand ai nevoie de un CRM pentru vanzari?
Cum poti eficientiza activitatea de vanzari cu un CRM?
Vezi urmatoarea solutie

CRM pentru Vanzari

Ai o echipa de vanzari si, cu siguranta, iti doresti sa vanda mai mult. Probabil ai pus in practica mai multe idei si metode pentru imbunatatirea procesului de vanzari. Ca manager, te-ai confruntat cu cel putin una dintre urmatoarele provocari …

sageataLead-uri / Oportunitati pierdute

Aveti suficiente lead-uri (clienti potentiali) in pipeline (palnia de vanzari)?
Marketing-ul genereaza suficiente lead-uri de calitate?
Ce ar insemna o crestere cu 50% a volumului de lead-uri/ prospecti / clienti potentiali?

 
bateryProductivitate scazuta

Cat timp petrec vanzatorii fata in fata cu clientii?
Cat timp petrec la birou cu alte activitati non-productive?
In medie, un om de vanzari petrece doar 22% din timpul sau cu clientii, restul de 78% fiind irosit cu activitati administrative si organizatorice (cautare prospecti si informatii, rapoarte, sedinte, etc.).

 
downRata redusa de finalizare a vanzarilor

Vindeti eficient? Cum poti creste rata de conversie a vanzarilor?
Cum poti transforma in bani cat mai repede si cat mai multe dintre oportunitatile pe care le ai?
Pot fi toti oamenii de vanzari le fel de eficienti ?

 
zarPredictibilitate mica

Ai vizibilitate in timp real asupra activitatii oamenilor de vanzari? Poti spune cu siguranta daca echipa de vanzari isi va realiza target-ul propus sau nu, si care sunt solutiile pentru o productivitate mai mare?

 
 

Statistic vorbind, acestea sunt punctele cheie pentru o echipa de vanzari asupra carora daca actionezi, apar rezultate concrete (clienti noi, vanzari crescute, marje de profit mai mari, scaderea ciclului de vanzare). Rolul unui software CRM pentru optimizarea acestor aspecte este esential si critic. El face diferenta dintre o companie profesionista si eficace si una care lucreaza ineficient, fara informatii integrate despre clientii potentiali.

CRM-ul este barometrul echipei de vanzari. Cu un CRM nu trebuie sa organizezi sedinte de vanzari prea lungi si dese, nu trebuie sa ceri intocmirea de rapoarte de activitate plictisitoare, nu trebuie sa mergi pe teren pentru verificari de rutina. Aceste lucruri se “vad” in timp real in sistemul CRM.


Un sistem CRM poate fi adaptat oricarui model de vanzare

Slide Site Proces

In functie de strategia de vanzari si de modelul de vanzare: vanzare activa bazata pe prospectare, participare la licitatii, vanzare on line, etc, implementarea unui sistem CRM este diferita.

Puteti alege sa eficientizati fie activitatea de prospectare, fie sa automatizati intregul proces de calificare si vanzare, sa simplificati procesul de ofertare, etc

In CRM gestionati intregul proces de vanzari, de la primul contact pana la inchiderea vanzarii, facturare si feedback.

De asemenea un CRM poate fi extins cu functionalitati pentru gestionarea altor procese: livrare, aprovizionare, service, management proiecte, management documente, gestionarea relatiilor cu angajatii sau alti parteneri.


Eficientizarea activitatii de vanzari, indiferent de model, se poate face actionand asupra catorva puncte cheie: prospectare, calificare, finalizare si fidelizare.

Prospectare

“Prospecting is simply fact of finding prospects – those people who need your products or services. The goal is not to convert suspects to prospects.” – Sandler Systems.

Cum anume un CRM ne poate ajuta in faza de prospectare? Cateva exemple:

  • In CRM fiecare prospect are un status si un rating;
  • Exista o lista de obiectii pentru “cold call” (nu trec de secretara, are o solutie, nu are buget, etc), lista care poate fi analizata pentru imbunatatirea tehnicii de “cold call”;
  • In functie de obiectie, prospectul va fi inscris intr-un (grup) program de marketing on line;
  • Se pot defini indicatori de prformanta (KPI) – Ex. nr mediu tel / saptamana pentru cold call si cu ce rezultate: reveniri, obtinere intalniri, materiale info, fara rezultat.


Oamenii, prin natura lor, cauta o zona de confort. Acest lucru se poate observa cu usurinta intr-un CRM – oamenii de vanzari au tendinta de a vinde acelasi produse, acelorasi clienti. Cu un CRM poti fi mult mai productiv in faza de prospectare si generare de noi oportunitati.

Calificare prospect

“A prospect who is listening is not a prospect at all. Selling is not about telling.”  - Sandler Systems.

Odata introdus in sistemul CRM, un prospect trece printr-un proces de calificare. Calificarea este un punct cheie in procesul de vanzari.

Cum anume un CRM ne poate ajuta in faza de calificare prospect? Cateva exemple:

  • In CRM avem o fisa a prospectului pe care putem colecta informatii despre acesta  – dureri, buget, time frame, persoana decizie, motivele specifice pentru care ar cumpara de la tine, etc;
  • Pe baza acestor informatii CRM-ul poate calcula automat un scoring;
  • Practic sistemul CRM ne ajuta sa trecem prin acest proces de calificare si sa nu omitem lucruri importante.

Management oportunitati

“A decision not to make a decision is a decision. Close the sales or close the file.” - Sandler Systems.

Dupa ce am calificat un prospect stim cu certitudine daca acesta poate genera vanzare sau este decat un suspect si nu merita sa investim timp.

Cum anume un CRM ne poate ajuta in faza de ofertare? Cateva exemple:

  • Ofertele se pot genera si urmari in CRM. Avem un istoric al acestor oferte in sistem si putem identifica un comportament de achizitie si de luare a deciziilor;
  • Putem defini (automat) pasii si activitatile de urmat dpdv al procesului de vanzari;
  • Se pot defini indicatori de performanta (KPI) – Ex. durata oportunitati deschise, statistici privind motive pierdere/ castig, etc.

Fidelizare si relationare

“People make buying decisions emotionally and justify those decisions intellectually.” - Sandler Systems.

Cum anume un CRM ne poate ajuta pentru o relationare mai buna? Cateva exemple:

  • In CRM puteti colecta informatii de natura personala. Acestea pot fi folosite in procesul de vanzari si marketing pentru a construi relatii cu clientii dvs;
  • Puteti realiza de asemenea campanii targetate de marketing. In functie de informatiile din sistem si istoricul de achizitie putem segmenta baza de contacte si genera campanii de marketing.


Solutii CRM pe departemente

CRM Service-MentenantaCRM Management de proiecteCRM Marketing

 

Solutii CRM pe furnizori

CAS CRMSalesforce CRMCRM CommenceIntouch CRM

 
 
 
 


Pasii urmatori



Testeaza gratuit 30 de zile


Vrei sa vezi cum functioneaza?





Vrei sa afli mai multe?


Solicita un expert CRM





Esti deja convins?


Solicita oferta noastra de CRM


Ce este un CRM?

Cu un sistem CRM, echipa de vanzari are suportul necesar sa vanda mai mult, sa contacteze mai multi clienti, sa fie mai productiva.

citeste mai mult