escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep escort gaziantep
Provocarile cu impact direct asupra marketingului
Solutiile aduse de un CRM
Vezi urmatoarea solutie

CRM pentru Marketing

Intr-o economie de piata concurentiala cu o dinamica de dezvoltatre ridicata si care se apropie de suprasaturatie in anumite sectoare, cu produse si servicii asemanatoare din punct de vedere al costului si caracteristicilor, accentul de promovare al companiilor a trecut de la un marketing centrat pe produs, la un marketing centrat pe client. 

Provocarile pentru marketing:

1. Costul ridicat de achizitie al clientilor noi si dificultatea de a-i mentine pe cei existenti.

In climatul economic actual, in care randamentul oricarei campanii de  marketing trebuie sa primeze si sa fie clar cuantificat, se stie ca este mult mai profitabil pentru majoritatea companiilor sa-si mentina clientii actuali si sa genereze plus venituri de pe urma acestora, decat sa atraga clienti noi. Campaniile de marketing inteligent asistate de o solutie CRM te pot ajuta in fidelizarea clientilor actuali, dar si in obtinerea celor mai profitabili clienti noi la un cost scazut de achizitie si cu un grad mic de risc din partea ta.

2. Date disparate despre clienti/ prospecti.

Fie ca alegi sa-ti vinzi produsele/ serviciile si sa comunici cu clientii prin canalele clasice (telefonic, e-mail, showroom sau vizite la client) sau ai abordat deja mai modernele deja canale de comunicare de social media, este clar ca informatia despre clientii tai, prospecti, preferinte de achizitie, date personale este intr-o continua crestere si inutila sau confuza daca nu este centralizata intr-o solutie CRM.

3. Schimbarea constanta si accelerata a bunurilor si serviciilor din domeniul de activitate.

Competitivitatea este mare, iar daca vrei sa te mentii in piata, trebuie sa fii intotdeauna pregatit pentru schimbare, ba chiar sa fii cu un pas inaintea concurentei, prevazand din timp care vor fi cererile pietei.


Companiile de succes sunt focusate pe intarirea relatiei cu clientii, pe fidelizarea acestora si cresterea vanzarilor in paralel cu eficientizarea operatiunilor interne. Pentru a atinge aceste obiective, instrumentele software de gestiune a relatiei cu clientii sunt esentiale.

Pentru a castiga clienti noi, dar si pentru a-i fideliza pe cei existenti, iti trebuie o abordare personalizata in functie de tipologia de client si o strategie care sa dea rezultate.

Cum va poate ajuta o solutie CRM:

SEGMENTARE

Pentru ca timpul nu mai permite o abordare traditionala a strategiilor de marketing (ex. studiile de piata), o aplicatie de business de tip CRM va contribui la automatizarea activitatii de marketing. Software-ul CRM iti va permite sa proiectezi si sa lansezi campanii de marketing segmentate in functie de anumite criterii si grupuri tinta de clienti:

  • tipul de produse/ servicii solicitate
  • profitabilitatea clientului (actuala si viitoare)
  • idetificarea facila a prospectilor
  • initierea rapida a diverselor campanii de promovare pe diverse canale de comunicare (apeluri telefonice, e-mail, oferte promotionale, SMS-uri, direct mail etc.)
  • abordare inteligenta in functie de problemele/plangerile inregistrate pe parcursul timpului

BUGETARE/ CUANTIFICARE

Pentru o transparenta a costurilor actiunilor de marketing, fiecare actiune pe care o intreprinzi se poate inregistra cu un plan de buget, iar ulterior iti poti masura succesul campaniilor de marketing din prisma diverselor criterii : castigul obtinunt din comunicarea pe un anumit canal de marketing, sau urmarirea ratei de raspuns dupa o anumita perioada de timp.

FIDELIZARE

Pentru ca datele pe care le obtii despre clienti sa te ajute in fidelizarea acestora si respectiv maximizarea profitului, este necesara integrarea tuturor canalelor de comunicare, astfel incat sa se transmita aceeasi informatie si sa nu existe pericolul ca datorita multiplelor canale de interactiune cu clientul, sa i se prezinte acestuia oferte diferite. O incadrare adecvata a canalelor de comunicare se face la nivelul intregii firme, astfel incat fiecare departament (vanzari, service, marketing) sa introduca in CRM informatie relevanta si coerenta care sa duca la o comunicare facila cu clientul, imbunatatind astfel oportunitatile de up-sell si cross-sell.

PREVIZIONARE

Din analiza rezultatelor campaniilor de marketing pe care le realizati, solutia CRM iti va permite sa fii proactiv si vizionar, sa identifici din timp anumite tipare de achizitie, nivelul de interes pentru anumite servicii sau produse, care te vor ajuta in sustinerea unei decizii avizate ca raspuns la schimbarile rapide ale cerintelor clientilor si ale modificarilor pietei.


Solutii CRM pe departemente

CRM VanzariCRM Service-MentenantaCRM Management Proiecte

 

Solutii CRM pe furnizori

CAS CRMSalesforce CRMCRM CommenceIntouch CRM

 
 
 
 


Pasii urmatori



Testeaza gratuit 30 de zile


Vrei sa vezi cum functioneaza?





Vrei sa afli mai multe?


Solicita un expert CRM





Esti deja convins?


Solicita oferta noastra de CRM


Ce este un CRM?

Cu un sistem CRM, echipa de vanzari are suportul necesar sa vanda mai mult, sa contacteze mai multi clienti, sa fie mai productiva.

citeste mai mult